Teamwork

I warmly invite students of all levels and disciplines related to mathematics to reach out to me regarding research projects centered around introductory topics in the analysis of differential equations,  control theory, functional analysis, and measure theory, whether you are an undergraduate, master’s, or Ph.D.

Convido os alunos de todos os níveis e disciplinas relacionadas à matemática a entrar em contato comigo sobre projetos de pesquisa centrados em tópicos introdutórios na análise de equações diferenciais, teoria de controle, análise funcional e teoria da medida, seja você um estudante de graduação, mestrado ou doutorado.

Ph.D

Name: Juan Ricardo Muñoz Galeano (CV) (Co-advisor)
Title (in portuguese):
Period: 09/2021
Scholarship:  Fundação de Amparo à Ciência e Tecnologia do Estado de Pernambuco.

Master’s Degree
Name: Matheus Luiz da Silva Oliveira (CV)
Title:
Period: 12/2023 – 02/2025
Scholarship:

Scientific Initiation
Name: Mateus Fabrício da Silva (CV)
Title: Espaços Vetoriais Topológicos, o Teorema de Completamento e Aplicações
Period: 10/2023 – 09/2023